2:a november

avslutade nyss ett samtal med min lilla älskling, eller min lilla sjukling kanske jag ska säga nu:( buuhu. saknis!! hatar att sova utan min adamski.

idag har jag varit duktig och för en gångs skulle fått tummen ur och gått och sökt jobb, haha duktig tjej ju. sedan åkte annis och wilmisen med mej hem så gick vi en promenad med vovvarna små. det gick dock åt helvete idag, nellie löper så hon bara hoppade på wilma helahelaHELA tiden så wilma sa ifrån på skarpen så att säga;) haha, morrade & ville nästan äta upp nellan kan jag tro.. inte bra, inte bra! sedan kom min adde förbi och sa hej innan han åkte hem för att sova bort sin dumma sjukdom, blä.

imorgon blir det stan med min annis på dagen sedan ska jag förbi addis en stund innan jag ska tillbaka till anna igen för lite gottigheter med tjejerna, myys ska det bli:)

just nu är livet helt underbart, jag älskar det mesta & ser positivt på nästintill allt? känns så jäkla bra allting och två människor som förgyller alla mina dagar lite extra framförallt är verkligen adam och anna, JAG ÄLSKAR ER♥




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

tusen hjärtan till alla mina nära & kära!! haha, jag är bajstrött.. puss och godnatt!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annis

Du är bäst gumman!!!!!! Annis finns alltid häääär för dig <33 och addis också kan jag tro!!! SNART SES VI MIN BÄSTA UNGE!!!!

2010-11-03 @ 09:54:52
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0