uppppppppd.

torsdag
efter en kort dag i skolan åkte jag hem och umgicks med en sliten kille en liten stund innan jag begav mig vidare på sexandthecity-kvällen på baronen tillsammans med erica malin carro & sara. vann fribiljetter till premiären på kvällen så efter lite shopping blev det en liten drink innan vi kilade upp mot biostaden. hade haft alldeles för höga förväntningar på filmen kände jag eftersom att jag blev riktigt besviken när man jämförde med hur bra den första filmen var, men helt okej var den ändå, de dåliga var att det inte var någon redig handling om man säger så ;) haha. kom hem seeeeent och somnade bums.




fredag
tog en runda på staon med annisen efter skolan sedan kom mammi och hämtade mej och då åkte vi en sväng förbi modehuset också för att leta shorts som vi också hittade.. äntligen;) resten av dagen/kvällen spendarades i annis vrålåk eftersom att annis tog körkort på morgonen :D :D :D grattis till dig min underbara lilla vännis. detta firades med en massa brummande såklart, fick tillochmed sälle i baksätet av självaste puttemannen & wilman en stund där i slutet.. hahaha. mycket najs!



lördag
tog en lång sovmorgon sedan kom min addepadde förbi en stund innan han skulle jobba. sedan kom mallisen förbi också för att säga hejdå ode. åkte med erren intill staden lite senare för att leta morsdagpaket till våra kära mammor. tog enliten fika innan vi åkte hem sedan med. på kvällen kom adam och hämtade mej så åkte vi hem till honom och grillade lite och så. myspysss!

idag vaknade jag hos min älskling. tog det bara lugnt innan jag åkte hem för att fira mammi lite:) har inte gjort så mycket mer än så, skulle skrivit klart mitt hälsoarbete hade jag tänkt men redigt så långt har jag inte kommit om jag ska vara ärlig(A) haha.

är helt slut för tillfället så funderar starkt på att krypa ner alltså;) nattinattttttt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0