en liten listaaaa

10 FAVORITER
Färg: svart & vitt is the shiet;)
Mat: grillat i mitt hjärta
Band: hmm
Film: har mina favvosar
Bok: får väl säga i taket lyser stjärnorna, typ den enda man inte kunde sluta läsa i alla fall(A)
Sport: håller ju inte på med någon sport direkt vaa

Årstid: sommar
Veckodag: fredag&lördag
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: det berosso på vilket humör man är på;)

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
tröttis
Smak: choklad
Kläder: mjukis
Bakgrund: en bild på varvsholmen från i somras;)
Nagellack: ljusrosa
Tid: 16.53
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: idrottsboken som ligger framför mig & bara väntar på att bli öppnad.. BUH

 

 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
neje
Brutit mot lagen: har jag nog
Blivit arresterad: ne
Badat naken: haha jadå
Varit med på TV: amen visst det;)
Kysst någon du inte känner: ja

 

 

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
erica, anna & sara bland annat (Y)
Du tycker om: mina närmaste
Du inte gillar: finns ett par stycken;)

 

 

2 VAL
Kaffe eller te:
kaffeeee
Vår eller höst: vår

 

1 ÖNSKAN: att sommaren kan börja på riktigt nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0