100517

orkar inte uppdatera denna fula blogg särskilt ofta längre, haha. men jag tror ni klarar er rätt bra i vilket fall ;) helgen har varit superduper! inget festande i överhuvudtaget = ingen ångest,  vilket har varit sjukt skönt måste jag säga.. har spenderat dom senaste dagarna genom att leka med errenmin & myst lite med adam ocksååå. brabrabra :D

imorse vaknade jag alldeles för tidigt, hade tänkt sooova ut sista dagen innan skolan men icke dåå. pappa ringde och väckte mej redan vid 9 och sa att jag hade fått en tid hos doktorn vid 10 så det var bara upp och hoppa och få upp adam med, haha. sedan hade jag körlektion & resten av dagen har jag inte gjort ett s-k-i-t. är helt slut!! har mest bara suttit här och legat i soffan. jag borde egentligen ha tagit tag i mitt mattepluggande med tanke på att vi har nationella imorgon men som vanligt har jag skjutit upp pluggandet till sista sekund..

nu ska jag dra mej utåt en sväng innan jag ska hem och dö i matteboken :( pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0