älskar daj sara ♥

avslutade nyss ett samtal med min finaste lilla brutta. finns ingen i hela denna värld som jag har delat så mycket med och haft roligare med i hela mitt liv än dej. vill inget hellre än att allt ska bli bra och att min lilla paris ska bli lycklig igen. önskar att man bara kunde spola tillbaka tiden & att allt skulle vara bättre än bäst som det alltid var när det var sarre&parre som gällde. finns inget jag saknar så mest som jag saknar dej gumman min. vet att allt kommer lösa sej snart, det bara måste göra det:((( mitt lilla hjärta! jag kommer alltid att finnas här för dej..


You're not alone, together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold, and it feels like the end
There's no place to go, you know I won't give in








Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING:( SAKNAR sarreparre tiden, då vi satt ihop klistrade dag efter dag haha sjuuuukt kul hade vi <33333333 Du ska veta att det betyder så sjukt mycket att veta att du finns där för mig, och jag finns alltid för dig med och det hoppas jag att du vet!!!!! älskar dig sååååå mycket messst , min finaste vän!<3333333333

2010-05-07 @ 06:50:37
URL: http://finest.se/sarajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0