100531

imorse vaknade jag tidigt trots att jag hade sovmorgon:( dumma magen!! fick stå i telefonkö till doktorn i 161661 minuter kändes det som.. men tillslut kom jag fram och fick en tid på dirren, fick bara slänga på mej kläderna lite snabbt och sen springa ut till bussen som jag hann med precis! hah, som vanligt.. fick i alla fall penicillin som jag ska äta i hela tio dagar (y) inte loligt!

hade förövrigt bara en lektion i skolan som gick snabbt som attan. skönt! efter skolan begav jag mej till körskolan för körlektion, gick braaaaobraobraaaaaao. körde lite med pappa sen när han kom hem också, hoppade av hos annisen tillslut & gick en långis med henne i det äckliga vädret.. hihi, men det var skönt! alltid lika bästig att prata med ♥

nu ska jag vara duktig (måste!!!) &  skriva klart min spanskareccension hade jag tänkt. godnatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0