100518

kan börja med att säga att jag inte kan förstå hur jag kan vara så här lycklig som jag är just nu med tanke på denna skoldag, haha. matten gick helt & hållet åt skogen, fyfan.. aldrig varit såhär dålig. jag som egentligen har lätt för matte.. har verkligen lagt skolan åt sidan & tagit lov redan nu känner jag. och jag ljuger inte när jag säger att jag inte bryr mig, eller rättare sagt att jag inte orkar bry mig. min ork är som bortblåst så att säga;) haha, inte bra allssss.

efter matten hade vi rast i tre timmar innan nästa lektion så mallis och jag gick in till stan en runda, sedan satte vi oss ute i solen & stekte en stunddd. UNDERBART :D avslutade dagen med matlagning där man skulle laga egen mat idag, gick superduper. dock blev jag så mätt så jag mådde illa tillslut men är väl så det ska vara kanske, haha.

kom precis hem från en liten promenad och fotbollskollande med malin nu. ska hoppa in i duschen strax innan jag ska nanaaa kuddisen. puuuuws ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0