100506

är en sjukt trött tjej som skriver just nu. vaknade av finbesök mitt i natten i natt så kan bero på det kaanske. trots de var jag duktig och pallrade mej bort till skolan i alla fall. efter en lektion begav jag mej bortåt körskolan med annisen & therese. satt & pluggade från kl. 11-15, inte illa det icke!

sedan var det dags för utvecklingssamtal för mej och mammi, åkte bort till stagg för att gå in men där var det låst? fick stå och vänta en kvart i blåsten sen gav vi upp och åkte hem.. haha. väl hemma fick man sej ett efterlängtat samtal från en sjukt saknad erren. äntligen är mitt doshuvud hemma :D:D:D

just nu sitter jag och lyssnar på mina lugna favoriter på spottan;) haha, håller på att somna här borta.. ska gå och göra min kära mor&far lite sälle framför teven innan jag ska krypa ner. har engelska nationella från 8.10 - 10.40 imorgon och sedan riskettan i fyra timmar med tesssss, BUUUH :( inte kul alls..  men nu ska jag tjillivippa härifrån. nattiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0