100504

dagen har rullat på snabbt som attan.. började morgonen med idrott där mallan & jag boxade på som bara den, wooh. sedan hade vi en kort svenskalektion som för det mesta spenderades ute i det underbara vädret innan vi cyklade bort till frillan för att vara lite duttiga på håltimmen och till sist men inte minst cyklade vi bort till jenny för att avsluta skoldagen med lite matlagning. efter skolan kom mammu och hämtade mej eftersom att regnet bara öste ner :( buuh. tog en sväng förbi stan på vägen hem och fick med mej ett par joggingskor hem faktiskt, välbehövligt!! tack min kära lilla moder.

lite senare brummade farsgubben och jag lite bil som var mycket ruuuligt idag :D gick kanoooon! efter det invigde jag mina nya dojjor med en liten promenix & cykeltur med malin. nu ska jag sussa kuddisen..  puss & nattiiii ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0