100309

lång dag i skolan idag, segt som attan om jag får säga det själv! gick in till stan en stund på lunchen med min lilla sarapara, vi hittade oss både jeans och brillor faktiskt, äntligen:D  annars har dagen inte bjudit på så mycket annat roligt faktiskt.

på tal om annat pratades det lite i skolan idag om killen som blev påkommen av sin gravida flickvän när han hade sex med sin egna syster för ett tag sedan, måste tillägga att jag tycker detta är riktigt vidrigt. mår fan illa på riktigt, förstår inte hur man kan göra något sådant.. usch! (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6730054.ab)

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla ett avsnitt av andra avenyn, funderar starkt på att naanna kudden efter det. sjukt trött är jag och imorgon är det en jobbig dag i skolan.. buhu!

puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0