100306

festade till det lite "smått" igår med mina favoriter, jag som hade bestämt mig för att ta det lugnt.. haha, det vet vi nog alla hur det slutade kanske. men ska det vara galet så ska det! om man bortser från vissa saker i början av kvällen så hade jag i alla fall en lyckad kväll inne på palatset med tjejerna. dock var det ganska folktomt men det gjorde oss ingenting. en kväll med alkohol inblandat kan aldrig vara 100 % perfekt och det var den inte igår heller. kvällen slutade med lite tråkigheter för erica, mallans klack gick av & min jacka blev snodd.. buuhu. inte okej!

imorse vaknade man av underbart väder :D åh, glad! äntligen lite vår kanske.. gick en lång promenad med erica in till stan och tillbaks. hur skönt som helst! dock känns det ganska bra i rumpan & benen nu måste jag säga.. känner mig stel som en liten pinne, haha.

kom nyss hem från biostaden, kollade på alice i underlandet med erren. supergullig film faktiskt. helt klart sevärd men som vanligt när jag ska på bio eller med allt annat med i och för sig så har jag alltid alldeles för stora förväntningar så jag blev allt lite besviken men den var bra i alla fall;)

är fortfarande en aning förvirrad.. ibland bara hatar jag mig själv med tanke på vissa saker. en grej jag är rätt bra på att göra är att glömma att tänka innan jag gör vissa saker, något jag borde lära mig att man ska göra tror jag. en annan grej jag inte förstår för tillfället är hur vissa människor tänker ibland när dom bara tänker på sig själva och struntar i hur andra känner & att man sårar. men det är väl helt enkelt så att det inte är meningen att man ska förstå sig på allt här i världen;)

menmen.. ska försöka sova lite nu & hoppas på att det blir en bättre dag imorgon. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0