100330

började morgonen med en cykeltur till skolan, helt underbart att cykla i detta väder måste jag säga :D dock var det lite för kallt att cykla imorse med bara vårjacka med tanke på att det var minusgrader ute.. haha, men det blev ju allt lite varmare framåt dagen. avslutade skoldagen med lite matlagning där vi hade "matprov", malin & jag fick självklart göra fisken... hahaha. gratäng denna gången igen... men det gick faktiskt superduper, fick mycket bra på allting av lilla claudio så vi var mer än nöjda;) wooho. dock skulle det väl självklart hända mig något som det alltid gör när klumpiga sara är i farten, lyckades bränna mig på vattnet när vi kokade potatis så har fått en äcklig liten blåsa på min arm nu, ajajaj!

väl hemma sedan tog ballus och jag cyklarna bort till coop för att köpa lite gotte, att vi aldrig kan hålla oss ifrån det där jäkla godiset alltså.. helt galet är det! kände att vi blev lite hungriga med så vi gick och satte oss på donken en stund innan vi tog cyklarna hem igen. tjockisar är vi minst sagt! men det hade vi tänkt ta tag i innan beachen 2010 som lilla thomas hade sagt;) haha.

har varit en liten deppdag annars idag med om det var någon som ville veta, vill bara vara gladis ju men det är tyvärr inte alltid det lättaste. men med ett litet samtal från ballusen så känns allt mycket bättre i alla fall ♥ tack min älskade kära lilla snutti för att du finns, vad hade jag gjort utan dig?

har i alla fall lite planerat för dom kommande dagarna nu vilket känns himla bra, haha. imon blir det först skolan, sedan in till staden med malin för att köpa ett par jeans bland annat, äntligen har jag hittat några som jag verkligen tycker om;) inte ofta det händer kan jag ju säga..  sedan ska vi till friskis för att bränna lite kalorier, duktiga tjejer! efter det ska jag tvinga med mig farsgubben ut för att övningsköra lite hade jag tänkt..

nu ska en mycket trött tjej testa lite kläder inför morgondagen så nu säger jag godnatt, PUSS!


Kommentarer
Postat av: malin

gummmanmin:* frågan är nog istället vad jag skullle göra utan dig... du är bara för bra och det vet du<3 tillsammans klarar vi allt & lite till! pusssinuss

2010-03-30 @ 23:50:41
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0