100329

hade sjukt svårt att somna igår och vaknade imorse utav att jag grät, haha, orkar inte med mitt jävla liv just nu... vet inte vad jag ska göra med någonting just nu ärligt talat och jag blir dum i huvudet när jag tänker på all skit så jag funderar starkt på att bara låta allt bli som det blir. jag har ju trots allt världens bästa runt omkring mig så det här klarar jag, det vet jag juu ♥

förövrigt så hade jag min första körlektion imorse och den gick faktiskt bra. sedan gick jag till skolan och satte mig och väntade på dom andra, hade bara två lektioner sen mötte jag min älskade lilla mammi inne i stan. satte oss på 4 kök ett bra tag innan vi gick vidare och & shoppade lite smått(H) fick med mej en finig klänning & jacka hem faktiskt, hämtade även ett par skor jag hade beställt på vägen hem, wooh.  resten av dagen har jag spenderat med min syster, vi åkte till maxi för att köpa lite gotte sen har vi bara tagit det lugnt. just nu sitter jag här och äter daim & pratar med ballan i fonisen, borde sova egentligen..  sjukt lång dag i skolan imorgon:( buhu.. nattinatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0