100327



1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- hm, snygg kropp, gulligt leende, fina ögon & helst lite längre än mig kanske
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- alltså jag fick ju en av ballen igår;)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- malinpalin
4. Hur lång är du?
- 174
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- hm.. ngn wallander tror jag
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- heeej saris. hade du roligt igår? :D:*
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- berosso på till vem men ringa är nog det bästa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- gifta
9. När såg du senast din mamma?
- ser henne nu faktiskt
10. Icke godkänt i något ämne?
- neheeedu
11. Mvg i något?
- inte just nu (A)
12. När vaknade du idag?
- lite efter elva tror jag
13. Vilken är din favoritplats?
- ingen aning
14. Vilken plats föredrar du minst?
- kyrkogårdar gillar jag inteee
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- i något annat land förhoppningsvis
16. Hur stor är din säng?
- 1.20
17. Vad sover du i?
- trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 4 stycken
19. Var har du bott/bor?
- i lilla lilla kalmar
20. Tycker du om kinamat?
- älskar deee
21. Tycker du om kaffe?
- om jag gör;)
22. Vad dricker du helst till frukost?
- juice
23. Kan du spela poker?
- haha,det är nog inte min grej tyvärr
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- jaa
25. Vill du ha barn?
- klart jag vill
26. Kan du några andra språk än svenska?
- engelska och spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- yes
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- haaaavet
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder
30. Är du cool?
- dum fråga;)
31. Kan du rulla med tungan?
- om jag kan;) haha ne vet inte
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- svårt val där
33. Vad har du för ringsingnal?
- memories - david guetta
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- det har jag nog
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- ett ljus
36. Kan du byta olja på bilen?
- haha lätt
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- "the best little girl in the world"
38. Vem delade du senast säng med?
- hihi
39. Dansar du i bilen?
- haha, alltså det händer ju
40. När var du i kyrkan senast?
- på farfars begravning förra året..
41. Hur många hål har du? i öronen?
- tre
42. Har du någon piercing?
- nepp
43. Har du någon tatuering?
- yesbox
44. Gillar du någon just nu?
- det gör jag allt
45. Har du provat droger?
- nejnejnej
46. Röka eller snusa?
- röka
47. Har du pojkvän/flickvän?
- ne
48. Vad är ditt mobil nummer?
-   deduuuu
49. Vad ska du göra ikväll?
- åka till bellsan med mallan
50. Har du några syskon?
- japp, två systrar
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 3 kronor ca, haha.


nu ska jag hoppa in duschen en snabbis innan ballis och jag drar oss bort mot bellsan. får se vart kvällen tar oss men som det ser ut just nu lär det bli ganska lugnt för våran del. ha en bra kvällis! PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0