tråååk

1. Ditt namn: Sara Forsberg
2. Hur gammal är du? snart 18
3. Vart bor du? kalmar
4. Bor tillsammans med? mami, pappi, hanna & emma
5. Färg på ditt hus? gult
6. Hur lång är du? 1.74
7. Hus eller lägenhet? Hus
8. När är du född? 21 juni 1992
9. Klass? sp08e
10. Vilket år tar du studenten? 2011
11. Något jobb? nope
12. När gick du upp i morse? halvsju
13. När ska du sova? när jag blir tröttis
14. Duschat idag? yeees
15. Kramat någon idag? ja
16. Pussat någon idag? nä
17. Vad har du ätit idag? spaghetti&köttfärssås
18. Dagens klädsel? leggings & tjockiströja
19. Dagens smink? det vanliga
20. Dagens sötnos? får väl säga min kära lilla mamma som tog med mig på stan & skämde bort mig med lite fika och kläder för att få mig lite gladare, haha(A)
21. Dagens roligaste? -

SOCIALT:
22. Har du många vänner? njaa, har dom bästa
23. Hur många har du kysst?  det håller jag nog för mig själv
24. Vem kramade du senast? mams
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
26. Har du pojk-/flickvän? ne
27. Vem pratade du med i telefon senast? erica
28. Vem fick du senast sms ifrån? annis
29. Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1

FAVORIT:
30. Film? johanfalk
31. Låt? onerepublic - all the right moves
32. Mat? Kina
33. Dryck? juice
34. Färg? Svart
35. Stad? göteborg tror jag
36. Land? thailandet
37. Ämne i skolan? foto är helt okej
38. Människa? har mina favoriter;)

SENASTE:
39. Personen du tänkte på? ingen som är värd att nämna..
40. Personen du kysste? voffisen
41. Gången du spydde? ett bra tag sedan
42. Gången du grät? idag
43. Pizzan du åt?  i söndags
44. Gången du var i Göteborg? förra sommaren
45. Gången du var i Stockholm? förra vintern
46. Gången du var full? heheh
47. Gången du var hög? håller inte på med sådant
48. Plagget du köpte? en klänning & en jacka

ANTINGEN ELLER:
49. Vänner eller förhållande? båda
50. Sommar eller vinter? Sommar
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? bådeoch
54. Tvspel eller datorspel? tvspel
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Hångla eller ha sex? det sistnämnda, HE-he
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? haha, inget
58. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? paradisee
60. Blont eller svart hår? blondie
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blå
62. Choklad eller lakrits? choooklad
63. Göteborg eller Stockholm? göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? svårt val;)
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda ju
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? alla mina såklart
71. Personer du hatar? hatar är ett starkt ord..
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? haha, vet inte
74. Glassar du ätit på en dag? 4 kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? minns inte
77. Gånger du varit hög? noll
78. Personer du saknar just nu? en
79. Gånger ditt hjärta brustit? en gång

VEM:
80. Vill du kyssa nu? nobody
81. Ska du träffa imorgon? alla mina brudisar i skolan hade jag tänkt

82. Sjöng du senast för? johanna, var dock tvungen att hålla käften efter 2 sek...
83. Hade du senast en msn-konversation med? malin
84. Spelade du tvspel med senast? med erren;)
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? struntar nog i romantiken för ett tag
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha, håller jag för mig själv
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? nellan är dullig
89. Vill du sova jämsides med i natt? ingen

VAD:
90. Gör dig glad? mina nära & kära
91. Gör dig ledsen? just nu är det väl mest jag själv antar jag..
92. Vill du helst göra nu? spola tillbaka tiden lite..
93. Önskar du att du slapp? känslor
94. Vill du ha nu? sommar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? money
96. Längtar du till? sommaren
97. Tycker du om dina betyg? helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? finns endeeeel. men gjort är ju gjort tyvärr
99. Är det bästa som hänt dig? ett misstag i guess
100. Hur mycket är klockan? 19.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0