100302

LÅNG skoldag idag.. började vid 8.10 och slutade vid 16.30, buhu. inte kul! dock går det faktiskt inte annat än utmärkt när man har det bästa sällskapet;) tog en liten tripp in till stan med malin på lunchrasten, letade jeans men fick bara med mej nagellacksborttagning hem, haha lite besviken blev jag allt..

nu sitter jag här och har precis pluggat "klart". har 30 sidor kvar i min engelskabok som ska redovisas imorgon.. och smart som man är skjuter man upp det till sista dagen såklart. jag som tänkte njuta av sovmorgonen vi har imorgon.. det blir det inget med nu. ska ställa klockan på sju så jag hinner läsa klart det sista imon på morgonen för just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. jag vet att jag inte kommer kunna göra det imorgon vid den tiden heller men jag får väl helt enkelt hoppas på det bästa, haha.

lite bilder från "gymmandet" imorse:


tar i för livet. hahaha


blixten&sixten på promenad


biffen visar hur det ska gå till


någon tror hon är biff. hahaha

nu ska jag krypa nerrrrr! puss och godnatttttt :*


Kommentarer
Postat av: mallan

jag hatar dig mannnnnnnnnnnnnen

2010-03-03 @ 17:08:44
Postat av: Anonym

vet att dy älskar mig bror

2010-03-08 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0