100315

vaknade hur pigg som helst imorse, hur det gick till har jag inte en aning om med tanke på att jag inte somnade förrän 2 inatt typ, haha. hade bara två lektioner i skolan och efter det stannade mallan & jag kvar för att göra klar vår reklamanalys,  måste fan vara det tråkigaste som finns. men det gick nog finfint får vi hoppas. tog en liten tripp på staden sen, var på jakt efter converse men var inga som dög så istället gick vi och satte oss på 4 kök en stund.

väl hemma sedan fick jag zorbas, mmmmh! :D gottis. åkte och handlade lite godis med mamsen och pappsen sedan och nu sitter jag här igen. ska ringa mallan strax så vi kan skriva klart vår svenskaartikel som ska vara klar tills imorgon, sen ska jag kolla hollywoodfruarna och naanna kudden.

annars så saknar jag min pojke just nu som tillbringar kvällen i ishallen istället för att vara här med mig, firar ju hela två månader idag ;)♥ hihih.


pussssssss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0