lista

Vad heter du? Sara Elise Forsberg Vad gjorde dig glad igår? vädret! Har du några piercingar? öronen & navlen  Vad gjorde du klockan åtta i morse? var på friskis Vad gjorde du för 15 minuter sedan? duschade Vad var det senaste du åt? en macka Har du några tatueringar? nope Vilken låt laddade du senast ner? darin - you're out of my life Vad var det senaste du köpte? en liten kexchoklad Vad är det för väder hos dig nu? kallt ode Vilken är den godaste glassmaken? Saltlakrits & vanilj Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaa, man kan väll fastna för någon i alla fall Hur lång är du? 1,74. Drömmer du mardrömmar? jaaa. inte lika ofta längre dock Vilken är din favoritklädsel? klänningar på somrarna annars legging & någon stor tröja till Vilken är din favoritlåt just nu? OneRepublic - all the right moves Vad gör dig glad just nu? malin på tråden;) haha Vad har du druckit idag? vatten Är du kär? ja Är du höger- eller vänsterhänt? höger Vilket är ditt favoritgodis? dajm Lyssnar du helst på Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Gillar du berg- och dalbanor? jappsi Vad har du på dig? en tjockiströja Vad har du för sommarplaner? Tunisien, jobba (?) Hur många kuddar sover du med? Har fyra men använder bara två Är du morgon- eller nattmänniska? natt, helt klart! Vad har du för skostorlek? 38-39 Vad är viktigast för dig? familjen & mina nära & kära Är du kittlig? oftast ;) Snarkar du? lite kanske.. haha Vad är du för stjärntecken? tvilling Vilken är den äckligaste insekten? alla är äckliga Vad längtar du mest efter just nu? sommaren Vilken mat gillar du bäst? grillattttt Vilken dryck gillar du bäst? juice får jag nog säga där Använder du hårspray? sällan faktiskt Vad är du allergisk mot? egentligen mot vitlök men det bryr jag mig inte om(A) Vilken är din favoritdryck när det gäller alkohol? cider egentligen men min mage tål det inte, ser ut och vara i nionde månaden efter en halv så jag får nog säga vitt vin Använder du smör på smörgåsen? klart Hur mycket shoppar du för varje månad? brukar bli hela inkomsten så att säga Brukar du svära? händer nog lite ibland kanske Har du mer skor än kläder? nä, hatar att lägga pengar på skor! Jobbar eller pluggar du? pluggar Är du glad nu? JA:D Vilken parfym använder du? kate moss eller brittan blir det nog för det mesta Gillar du att tvätta? nä Vad vill du bli? jag har faktiskt inte en aning :( Vad har du för hårfärg? lite mörkblondt just nu tror jag Tycker du att lönen är viktigast? nej, skulle ärligt talat aldrig kunna jobba med något jag inte tycker är roligt Hur bor du? I hus med familjen Hur många gånger har du varit kär? det är inte många ggr de. Vill du bo på landet eller mitt i stan? lite mittemellan sådär När brukar du stiga upp? så sent som möjligt Har du barn? nejnejnej. Betyder familjen mycket för dig? hur mycket som helst! Har du någonsin gråtit över en kille? vem har inteeee Önskar du att du bodde någon annanstans? det händer men om man tänker efter är nog kalmar helt okej ändå Tycker du om att dricka dig full? haha, med rätt sälle så kan det vara underbart ibland Har du fräknar? på sommaren. Vad ska du göra ikväll? sängen är nog min enda plan för kvällen faktiskt Vad var det senaste du såg på tv? något på mtv Vem fick du senast sms ifrån? baby När skrattade du senast? för en stund sen Vad finns på väggarna i ditt rum? är ganska tomt faktiskt, haha. en spegel, en hylla & lite sådär bara just nu Vilken var den senaste fimen du såg? kollade en stund på Upp innan Vad är du rädd för? Döden Vad skulle du köpa om du blev multimiljonär? ett hus utomlands någonstans kanske? Vilket schampo använder du? Lanza Tycker du om att dansa? jadå :D Vad skulle dina barn heta? älskar namnet sigge, något fint tjejnamn kommer jag faktiskt inte på just nu Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? haha, vet i fan Hur länge har du bloggat? håller inte kollen, men ett år kanske? Vilka bloggar tycker du om att läsa? kenza, blondinbella, tyras och lite andra småbloggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0