100314

i fredags bjöds det på lite 18årsmiddag hemma hos beckabus :D var superskoj, åt mat & hade det trevligt. lite senare på kvällen hamnade natta, tess & jag hemma hos jonas där det också var lite galej. blev dock inget långvarigt där eftersom att vi skulle dra oss vidare mot palatset. där inne mötte jag min lilla sarapara som var på riktigt på G måste jag säga, hahah. efter att vi dansat så mycket så att jag knappt kunde gå längre avslutades kvällen på maxim's med lite choklad och sen blev det faktiskt lite nattismat innan jag kom hem och somnade buuums. tackar alla som medverkade för en kanoniskväll!;)

igår gick annis & jag en långis i det underbara vädret, älskar solen!!! blir på så sjukt bra humör. sedan cyklade jag hem till micke för att kolla fotbollen ode, mysipysi. kvällen tillbringades med familjen och mallan sen, kollade melodifestivalen och åt gottis.

idag har jag fått mycket vettigt gjort faktiskt. dammat, dammsugit, tvättat golvet, tvättat & rensat bland alla mina kläder. hittade en massa gamla jeans som jag tänkte fixa till nu i veckan, sy om och de ;) haha, duktig tjej juuu. farmor kom förbi en sväng med.

förövrigt har jag lyssnat sönder denna låt medans jag städade idag, sjukt ful:D hahaha, men glad blir man allt! nu ska jag gå in till min kära syster en stund innan jag ska sova. imorgon väntar en underbar dag i skolan...........  nattinatt! pusspuss & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0