never thought not having you here now would hurt so much

kom precis hem ifrån skolan. är en sjukt trött tjej som sitter här nu vill jag lova! trots det ska jag slänga på mig träningskläderna för att ut och gå en LÅNG powerwalk. är något stort fel uppe i mitt huvud ibland tror jag med tanke på att jag alltid ska lyckas göra saker som förstör för mig själv. men jag har bara mig själv att skylla, som vanligt.. önskar bara att jag kunde spola tillbaka den jävla tiden & ångra vissa grejer jag gjorde och vissa saker jag aldrig sa eller gjorde. buhu, vet inte vad jag ska ta mej till :( det går inte bra nu..

imorgon är det ingen skola i alla fall, skönt det! men ska ändå åka intill skolan en snabbis på morgonen för att göra ett matteprov jag har missat. sedan ska jag skita i att jag är sjuk & träna sönder en stund på friskis med erica.

men nu ska jag uuut & sen väntar matten.. hajhaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0