lista

Hur gammal är du? 17, snart 18 juuu.
Har du det bra hemma? har varit lite struligt på senaste kanske men annars är det bättre än bäst
Har du bra självförtroende? nepps.. men jag jobbar på det;)
Kan du lita på dig själv? för det mesta
Hur tycker du att ditt liv är? skulle kunna vara lite mer händelserikt om jag tänker efter men det kommer kanske när man fyller 18 ode, haha nädå. ska nog inte klaga, har världens bästa omkring mig såå
Har du ett bra liv tycker du? Det tycker jag nog. finns dom som har det värre
Vill du ändra på något i ditt liv? ja
Är du nöjd över din kropp? haha, nä. ska träna stenhårt fram till sommaren ode vettni;)
Något du vill ändra över din kropp? finns endel.
Kan du säga att du tycker du är söt? har jag aldrig sagt och det lär jag inte säga heller

Kärlek
Har du någon kille? aao
Vill du ha kille? -
Gillar du någon nu? absoluut
Som heter? mickepicke
Trivs du tillsammans med någon kille? amen visst gör jag det!
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? långa såklart

Vänner
Har du bra vänner? jag har dom bästa
Du tycker om att va med dina vänner? klart jag gör. bästa som finns
Har du många vänner? njaa. kör hellre på få som man verkligen är nära & kan lita på
Vad heter dina bästa vänner? det vet dom själva så vääääl
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? få bra vänner, helt klart. vänner man inte kan lita på till 100 är inga vänner för mej

Mogenhet
Har många sagt att du är mogen för din ålder? hahaha, har jag nog aldrig hört. vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt..
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? det händer faktiskt (H) heheh.
Har du fått höfter? inga synliga :(
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma? det kvittar faktiskt.
Du älskar att shoppa? det gör jag allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0