FREDAG

kom precis hem ifrån stan. slutade redan vid tio idag eftersom att vi hade uppsatsprov i svenskan, gick nog helt okej tror jag. nu sitter jag här och dunkar med syster, haha. ikväll är det fest för fulla muggar som gäller! 18årsfirande för frida och sen vidare mot palatset, kommer bli en toppenkväll känner jag på mej. dock har jag ingen röst kvar alls knappt för tillfället & det lär väl bara bli sämre framåt kvällen, men det är sådant man får ta;)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen köra lite b.u.s. sen ska jag bort till mallis, anna & sen till friduuu.

ha en bra kväll alla! skål förfasen:D


bjuder på en video från dom gamla goda tiderna.. hahaha ♥ lite på G

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA det var verkligen den gamla goda tiden de :D alkoholistungar :D hahahah<333333

2010-03-19 @ 13:11:02
URL: http://www.finest.se/sarajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0