;(

sämsta dagen på länge! känns som om hela mitt liv håller på att rasa samman, typ i alla fall... men alla dagar är inte bra dagar :(  och människor förändras.. synd att jag aldrig kan få in det i mitt lilla dumma huvud bara. man kan inte lita på någon annan än sig själv, glöm inte det;)

om jag hade haft jobb hade jag förövrigt flyttat NU. pallar inte bo här mer.

har spanskaprov imorgon och jag har inte pluggat någonting än.. istället har jag varit ute och gått, gick runt hela stan och tillbaka. tog en liten cykelrunda med. vet inte vad jag håller på med.

är bara en sak jag vet just nu och det är att jag behöver sova.. men måste kolla igenom spanskan först. hoppas på att jag vaknar lite gladare imon men den chansen är nog inte så stor med tanke på att jag vet att inget kommer ha förändrat sig. ÅH, stört inlägg men jag är fan inte glad någonstans:(

säger godnatt och & tack för mej nu i alla fall, hoppas att jag vaknar när den här skiten är över lite...  puss!





ingen passande eller fin bild alls, men tack för ni finns mina finaste ♥ ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0