dagens

Dagens humör: om man bortser från att jag är lite förvirrad så är allt toppen! VÅÅÅR ♥
Dagens borde: en liten storstädning i mitt rum
Dagens frisyr: krullidull, haha.
Dagens smink: foundation, mascara, kajal, eyeliner & läppglans
Dagens klädsel: jeans och tshirt
Dagens planer: bio i thinkkk
Dagens materiella vill ha: lite gotte hade inte suttit fel;)
Dagens fundering: varför jag alltid lyckas förstöra för mig själv eller kanske varför jag alltid lyckas tro för bra om vissa människor
Dagens beroende: cooola
Dagens tråkigaste: hm, har faktiskt inte hänt något tråkigt idag
Dagens längtan: sommaaaaar
Dagens superlängtan: måste nog säga sommaren där med
Dagens tidning: aftonbladet
Dagens låt: one republic - all the right moves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0