all the right moves

håret blev superbra hos carran igår, sjukt duktig är hon måste jag säga:D stackars lilla malin fick dock sitta bredvid och kolla på i 4 timmar ungefär, haha.

annars så vaknade jag nyss. är helt slut plus att jag har hostat & mått illa hela natten så fick inte bli någon skola idag för min del.. ska göra lite nytta här hemma istället tänkte jag, städa, sy och ta hand om nellanpellan. hahh, duktig tjej! är sjukt sugen på att ta en promenad också men är väll bäst att inte göra det med tanke på min dumma hals.

förövrigt så är jag så trött på "vänner" man inte kan lita på, klarar mig bättre utan er, och på folk som för en tid betytt så mycket som blir helt förändrade & sjunker i ens ögon totalt. besviken blir man!

ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0