100304

har varit en fullspäckad dag;) började morgonen med två svenskalektioner sedan åkte jag hem och tog hand om min lilla voffis eftersom att pappa låg hemma med 40 graders feber, stackaren! sedan tog jag bussen tillbaka in till staden för att möta malin. fikade och kollade vårkläder, som vanligt ungefär! sjukt stolt att jag för en gångs skull faktiskt har varit ganska duktig på att hålla i mina pengar. haha,  brukar ju vara slut vid det här laget annars så att säga.. sedan kom jojo och hämtade mig och så åkte vi och köpte lite gotte sen åkte vi hem till famor. åt mat, fikade & kollade teven. myse! efter några timmar hos farmor åkte vi hem i hopp om att tigga till mig ett gymkort så jag kunde träna med johanna & bäst som man är så lyckades man;) haha. träffade lilla annapanna på gymmet med så vi tog oss en liten cykelrunda tillsammans, wooh. nu sitter jag här helt slut & funderar starkt på att hoppa in i duschen innan jag ska ringa mina käraste vänninor.

imorgon är det äntligen fredag och inte nog med att det är helg utan det är långhelg;) lediga på måndag! gutt odeee. imorgon hoppas jag förövrigt på en lyckad kväll..

pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0