100301

kom precis hem ifrån en långpromenadis med min käraste vänno. har varit en riktigt seg dag idag måste jag säga, började morgonen med att "försova" mig, hade ställt klockan på 8 men snoozade nog lite för många ggr med tanke på att jag inte vaknade förräns 8.52, så det blev riktigt snabba ryck för min del för att hinna med malin och hennes päron som kom och hämtade mig redan efter tjugo minuter, haha. hade en lång svenskalektion, mat & sedan textkommunikation, ingen rolig skoldag med andra ord. gick en sväng på staden med ballan & saru sedan, tog en liten fika på 4 kök innan vi drog oss vidare mot onoff och sedan bussen hem. väl hemma åt jag bara lite sen åkte jojo & jag till hansa för att leta jeans. slutade dock inte med något köp, alltid samma sak, antingen sitter dom förjävligt på rumpan & bra på låren eller tvärt om;) får helt enkelt fortsätta mitt letande på stan någon dag i veckan kanske, haha.

förövrigt är det 1 mars idag vilket betyder att det nästan är vår, äntligen går det mot lite bättre tider;) trodde faktiskt i någon minut idag att snön skulle försvinna men sen började helvetet igen. inte okejsi alls! menmen. nu ska jag kila ut i köket och ta mej några mackor innan jag svälter ihjäl här. pussilipusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0