fördriver tiden lite;)

Vem är du? saraaao
Ålder: 18 om några dagar(A) wiiiiiiiuh
Personlighet: hm, glad, snäll & trevlig kanske;) haha
Stjärntecken: tvilling
Jag kommer från: lilla kalmar
Jag bor: i kalmar
Spel? hihi, inte redigt min grej dedär. får väl säga ölspelet om man måste säga något;)
Din bästa egenskap: vet inteee
Din sämsta egenskap: lite osäker ibland kanske(A)
Familj: mamma, pappa och två små systrar
Kroppsdel du har mest nytta av: jadu.. huvudet kan vara rätt bra att ha ibland
Kroppsdel du tycker bäst om: venneeeee
Jag sover: alldeles för lite för det mesta
Djur jag är lik: sara brukar säga att jag är lik min hund, hahah
Frisyr: ganska kort & snelugg
Hårfärg: blondt
Ögonfärg: blå
Längd: 1.74
Vikt: vet inte faktiskt
Skostorlek: 38
Gillar: mina nära&kära

Favoritmat: grillat är bästa!
Favoritglass: piggelin(A)
Favoritpizza: gyros kanske
Favoritdryck: juice

Min favoritdrink: är inte så haj på det där ännu(A) kör på mina lakritsshotar för det mesta faktiskt.. haha
Min favoritfilm: har mina favoriter;)
Min favoritdag: fredag är den dagen som känns bässssst!
Mitt favoritklädesplagg: klänningar är nog en stor favvis
Min favoritbok: läser inte allt för ofta
Min favoritmusik: den är rätt blandad;)
Min favoritlukt: killparfym ♥ hihiih:D
Öl eller vin?
vin
Liknar du en kändis? inte vad jag vet
Senast köpta skiva: kör bara på spottan nu för tiden, senaste skivan var nog någon hitsforkidz om jag inte minns fel:D
Senast film på bio: satc 2
Skriver du dagbok? bara bloggen då om den räknas
Bästa årstiden: sommaren
Älsklingsfärg: vit kanske 
Skulle aldrig ta på dig: hm.. en orm  eller en råtta kanske, skulle hellre dööööö:)
Vad ville du bli när du var liten? popstjärna, haha.
Blev du det? verkar inte så
Sportbil eller familjebil? sportbil
Katt eller hund? hund
Har du nån nojja? endel.. fast inte  överdrivet;)
Brukar du dra “vita lögner”? har bättrat mig på den fronten måste jag nog säga;)
Är det ok med vita lögner? beror ju faktiskt på lite, men oftast bättre att köra på sanningen tror jag allt
Känner du en mytoman? haha ibland verkar det så
Har du pojkvän/flickvän? jaa
Är du kär? ja:D
Hur tidigt stiger du upp? det varierar;)
Är det bra eller dåligt? bra?
Vem/vilka vet mest om dig? mina närmstaa
Gillar du att slåss eller? om jag gör:D
Vad har du på dig just nu? myskläder
Vad ska du göra i kväll? sovaaaa
När var du senast riktigt full? ett litet tag sen(A) haha, fyfy.
Är du seriös? det berosso helt på sällskapet, haha.
Hur många väskor äger du? 5 kanske
Hur många bilar har du/ din familj: två
Hur många biologiska syskon har du? tvååå
Vem är snyggast i världen? får väl säga adde där;) haha
Vad är du allergisk mot? ingeeet vad jag vet, eller vitlök är väl det ända isf(A) haha
Ska du duscha idag? yeeeeees
Vad är det för veckodag? tisdag
Vad är det för datum idag? 8 juni
Vad gör du nästa år? tar stundenten:D:D:D
Är du uppväxt i stan eller på landet? lite mittemellan kanske (A) hihi
Har du utländska föräldrar? nej
Gillar du att laga mat? jadå
Märkeskläder eller secondhand? spelar ingen roll faktiskt, men föredrar nog märkeskläder ändå(A)
Hur många par skor har du? runt 15 kanske;)
Var har du ont? i min rumpaaaaa, har sån träningsverk:( blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0