helgen

har haft en jättebra helg. i fredags vaknade jag hemma hos adampadam och fick skjuts in till staden för en kort stund i skolan och sen stan en stund med mammsen. senare på kvällen kom anna tess natta och erren hit. festade till det lite smått och begav oss sedan in mot staden och vallen. hade inte så roligt inne på vallen, var alldeles för mycket folk och jag var en aning trötttttt så när jag träffade mitt fyllo till pojkvän tog vi en taxi hemåt istället. hahah, fick dock vara med om mycket innan vi väl var hemma men det tar vi inte här ;)

i lördags spenderade vi hela dagen i soffan framför fotbollen tills adam skulle jobba, sedan var det bara att hoppa in i duschen och fixa sej för ännu en partykväll :D hängde med johanna och hennes kompisar till bistro för att shejka till det litegrann, en helt okej kväll men kan nog inte säga att bistro är någon favorit, men helt okidoki! avslutade kvällen med tre kineskåvar sen somnade jag bums ensam i min säääääääng, hehe.

idag har jag steeekt ett bra tag ute i solen faktiskt, sedan brummade jag en runda med pappi och sen med min älskade alldeles egna lilla annapanna ut till rinkan för att kolla lite fotboll och handla lite gotte. tröttnade dock ganska snabbt på att kolla så vi drog oss hemåt och gick en nixis och snackade en massa babbelibabblis istället, hahahahha kan inte säga mycket mera än att bryden är galen :D looovies!

resten av kvällen har jag spenderat i min ensamhet framför eurotrip och lite på värsnäs faktiskt. sprang (eller gick) en långis runt golfbanan men det slutade som vanligt med skoskav i min dumma fot så lilla mammsen fick komma och hämta mej, HAHA. är nog helt enkelt inte meningen att jag ska springa, slutar alltid likadaoont ;(

nu ska jag borsta gaddarna sedan kolla film tills jag somnar, är inte trött alls så hoppas på att en film tröttar ut mej litegrann.. PUSS&NATTI ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0