100613

gick upp tidigt imorse trots att jag hade sovmorgon. mötte erren på körskolan så satt vi där och pluggade en stund, sedan gick vi bort till stagg för en lektion och lite mat. cyklade hem och sen tillbaka till körskolan igen för körlektion, gick bra! stannade kvar en stund efter med erica och therese och nu är jag hemma igen. är helt slut i mitt huvud just nu känner jag :( usch..

ska snart ta på mej jympadojjorna och cykla bort till annis för en liten promenad. resten av kvällen vet jag inte alls vad jag ska göra faktiskt, hoppas på att jag får besök av min älskling i alla fall. förövrigt så är det ingen mer skola den här veckan nu förutom fredag då det är avslutning, så himla skönt!! dock har jag lite rester men det får jag ta tag i senare (A) för just nu orkar jag inte.

nu ska jag äta lite, pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0