100607

godkväll;) eller natt kanske man ska säga? har haft en helt okej helg med mina närmaste och käraste så att säga, haha. i fredags träffade jag adam en stund innan erren och jag festade till det lite smått och cyklade bort till anton som hade lite ferre, en helt okej kväll som avslutades hemma hos addepadde. i lördags lekte jag med min käraste brur igen, grillade lite här hemma innan vi åkte bort till funkabo & staon för ännu mer festande. ingen bra kväll alls för min del, humöret och hela jag var på noll ungefär men man har inte alltid bra dagar.. tyvärr! så gladast för jag har min erren i alla fall, finns ingen som dig min pälskling! ♥

just nu hoppas man bara på bättre tider;) haha, säger nog godnatt och taack för mej där, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0