100607

godmorgon!

skippade skolan idag.. hade ändå bara en lektion där vi skulle kolla på en debatt så det kändes ganska onödigt för mej eftersom att jag inte har min idag. istället ställde jag klockan på nio och har varit duktig enda sedan dess.. nästan. har skrivit klart min spanskareccension och börjat på mitt hälsoarbete som jag tänkte få klart tills imorgon (Y) ska hinna med att skriva klart om min engelskabok också och sen ska jag skriva mitt öppningstal till engelskadebatten jag ska ha imorgon, usch!! en riktig pluggisdag med andra ord;) men så blir det ibland när man skjuter på lite för mycket framför sig.. haha, får hoppas jag hinner med allt idag bara. lär ju komma på tusen roligare saker som jag "måste" göra istället för att plugga. menmen, nu ska jag fixa mej lite och sen åka bort till körskolan där jag måste två datatester innan min körlektion som börjar vid 13.45..

puss!


ska bli skönt att slippa skolan snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0