en liten lista

snodde denna av ballan, lite tidsfördriv så här på kvällskvisten så att säga;) haha

Klädsel
Vad har du på dig idag:
morgonrock
Vad använder du just nu för skor: blir tyvärr oftast uggs i det här vädret
Favoritfärg på kläder: svart och vitt

Senaste person som
Sov i din säng:
mickepicke
Du pratade med: lilla mamsi
Du delade en drink med: malin tror jag
Du gick på bio med: igår med min micke
Du gick på stan med: min ballus!
Skällde på dig: kan ha varit johanna;)

Senaste
Låt du hörde:
owl city - fireflies
Film du såg: snabba cash
Mat du åt: macka&tee
Kram: micke
Puss: samma där
Fest: ett bra tag sen
Känslan: trötttttt&seg
Ilska: hm
Resa: tunisien i somras
Glädje: hm, är nog glad för det mesta faktiskt :D förutom när jag är trötttt
Dröm: inatt.. haha
Boken du läste: the best little girl in the world
Personen du träffade: min lilla jw! haha
Personen du pratade i telefon med: mallus
Personen du fick sms av: viktor
Gången du åt en 7-eleven korv: det minns jag ickee
Gången du var utomhus: idaog
Gången du sov: inatt ju
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: delicatobollisar på IKEA

Om dig
Namn: sara forsberg
Ålder: 17
Smeknamn: saris, paris, sörre, sixten haha
Syskon: 2 systrarrrr
Sysselsättning: umgås med mina nära&kära, träna
Bra egenskaper: glad, och snäll är jag med förhoppningsvis;)
Dåliga egenskaper: hehe
Linje/klass: sp08e
Hårfärg: blondi
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 38

Matvanor:


Bästa maträtt?
grillat är det bästa som finns:D annars kina tror jag
Bästa dryck? cola
Hat dryck och maträtt? om jag ska vara ärlig så gillar jag nog faktiskt det mesta? haha, matvrak som man är(H)
Bästa alkoholdryck? wiiiiine
Använder du smör på smörgåsen? haha amen absolut
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis
Favoritglass? piggelin

Shoppingvanor:


Hur mycket shoppar du för varje månad?
studiebidraget plus lite till
Har du mer skor än kläder? nee
Favoritplagg? jeansleggings med någon stor tröja till
Hatplagg? haremsbyxor är bland det fulaste jag vet

Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du?
pluggar som tuuuuusiken
Vad vill du bli? inte den blekaste :(
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? nej.. eller jag vet i fan! helt okej kanske
Är lönen viktigast? det är den nog om man har ett jobb alltså, kan vara rätt bra att trivas med sitt jobb med tror jag

Boende:


Lägenhet eller hus?
jag bor i ett litet huuuusis
Framtidsplaner med boende? närmre staaaon
Litet eller jättestort? lagom är alltis bäst;)
Landet eller mitt i stan? både och
Mysigt eller sterilt? mysigt

Lite allt möjligt:


Har du barn? neeeeej
Är otrohet okej? inte någonstans!!
Älskar du någon? i doooo
Betyder familjen mycket för dig? bland det mesta
Är du lojal? det tror jag nog
Tycker du om att dricka dig full? med rätt sällskap så är det underbart :D haha nä ibland, får inte bli för mycket faktiskt..
Hemmafest eller krogen? krogen i guess.. om ett halvår så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0