100129

igår var det ingen vanlig dag för igår var det världens bästa malins födelsedag:D grattisgrattisgrattis! börja känna mig liten nu.. är ju snart bara jag som inte är 18, haha. firade bruttan med en mcflyrry på donken, HAHA nä skojar. men vi tog en liten tripp på staon. köpte lite nya underkläder och sådär;) lite senare åkte jag hem till min lilla sjukling som var SÅ sjuk.. hihi. kollade den nya johanfalk och myste litelite.

imorse vaknade vi seeent. åt frulle sedan gick micke till skolisen och jag mötte ballan i stan. fick med mej ett par tröjor och ett nagellack hem faktiskt. jag som inte skulle handla något alls.. slutar alltid likadant;)

ikväll skulle det blivit lite festande med mina tjejor ju. men eftersom saris är sjuk så fick vi skjuta på det tills nästa helg:( trrråkigt måste jag säga! så istället får det bli en hemmakväll för min del. kan vara rätt skönt det med ibland kanske.. dock hade jag hoppats på lite sällskap men ikväll fick man dissen, haha.

förövrigt så är jag ovanligt glad just nu:) det mesta känns toppen! inte ofta det är så faktiskt.. lycklig tjej!;) wiih

nu ska jag måla naglarna, pusssilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0