updddd.

då var man bänkad framför datorn igen, haha. roligt liv har man allt :D efter min lilla tur ute och med lite prat så känns allt så mycket bättre, hur det nu kan göra det förstår jag inte men det hjälper faktiskt att röra på sig när allt känns skit.. och när man har en liten malin som förstår och lyssnar bättre än bäst ♥ vad hade jag gjort utan daj baby?

nuu inväntar jag paradiset med en stor dajm som jag nyss fick av min moder.. sen blir det nog läggdags för min del. börjar dock inte förrän 11.20 imorgon men jag behöver sova lite extra känner jag! hihi

puss

Kommentarer
Postat av: mallsi

åh du är för underbar min lilla man<33333 jag hade aldrig klarat mig utan dig, det vet du(L) pusssspådaj!

2010-01-25 @ 23:20:38
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0