roligare än såhär har jag inteeeeee, hehe

Om dig..

Namn: sara

Kallas för: saris för det mesta

Stjärntecken: tvilling

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Piercingar: öron och navel

Tatueringar: ingen alls
Längd
: 174

Skostorlek: 38

Hårfärg: blondie

Fräknar: på sommaren;) litee

Motto: ingenting är omöjligt!

Önskar du att du bodde någon annanstans? njae, bara själv isf;)

Tycker du att du är attraktiv? nä bruschan

Dricker du? det händerrr

Vilken parfym använder du? brittan & parishilton

Vad är du rädd för? ormar, döden

Gillar du att tvätta? nä

Gillar du berg- och dalbanor? jaa förfan:D


Senaste…

Filmen du hyrde? jag laddar ju hem;) he-he

Filmen du köpte? -

Låten du hörde? broken strings

Låten du laddade ner? creed - one last breath

Personen du ringde? malin

Personen som ringde dig? erren

TV-program du såg? desperate housewives

Person du tänkte på? erren ju;)


Favorit…

Låt: jason derulo - whatcha say

Sak att göra: jag gillar att shoppa alltså! att umgås med mina nära&kära ligger också ganska högt upp på listan;)

Sport: gymma&jympa lite

Dryck: oboyyy

Kläder: leggings & stor tröjis

Film: hm

Bil: audi TT & bmw är ju malins & mina favoriter.. haha

Serie: oth, desperatehousewives och paradise hotel


Har du någonsin…

Gråtit över en kompis? yes

Gråtit över en kille? jaa

Ljugit för någon? bara några vita lögner ju(A) det får man!

Varit i slagsmål? med mina systrar har jag nog det va.. haha


Antal…

Gånger du varit kär? en eller två?

Gånger ditt hjärta brustit? en gång

Hjärtan brustet på grund av dig? ingenaning

Tjejer du kysst? bara mina närmsta:)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? är nog bara erren skulle jag tro?!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? ngra ggr

Senaste…

Boken du läste? minns faktiskt inte

Personen du fick e-mail av? h&m

Personen du fick brev av? nordea

Personen du fick sms av? paris

Gången hela din familj åt middag tillsammans? idag

Saken du köpte? tuggummi


Vad..

Vad har du gjort idag? tagit det luuugnt

Brukar du svära mycket? blir lätt så

När stiger du upp på morgonen? halvsju när det är skola, på helgerna är det lite olika;)

Vad har du på dig? pyamasbyxor & linne

Vad ska du göra ikväll? naannna kuddeeeen

Vad är du allergisk mot? inget alls

Var har du ont? axlarnaaa

Använder du hårspray? njaa, oftast inte

Kan du stå på händer? neee:(

Håkan Hellström eller The Ark? håkanbråkan såklart

Salt eller socker? sooocker

Gillar du ketchup? älskar det!

Är du glad nu? jaaaa

Var du glad igår? det var jag allt:D

Vad dansar du till? allt

Stockholm är… ? fiiiiint

Göteborg är… ? en stad jag lätt skulle kunna tänka maj att bo i:D

Kan du sjunga? tror inte det är något för min ljuva stämma, hahah

Spaghetti eller makaroner? mackaronisar

Land du vill besöka? USA

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0