100117

kom precis in från en liten promenadis med min malin.. hihi. var svinkallt ute så nu sitter jag här med mina duntofflor & jacka på och brr:ar sönder(A)

har haft en superbra helg faktiskt. i fredags tog tjejerna och jag en runda på stan innan vi hoppade på äckelbussen hem. lite senare åkte ballan & jag bort till ishallen för att kolla hockeyy som vi förstår så mycket av :D he-hee. men med lite godis och några snyggingar att kolla på så går det faktiskt bättre än bra;) vi fick nästan lite partysug där ett tag till och med när det kom lite braig musik i pauserna ibland, woho. haha. sen följde micke med mej hem en stuundis.

igår blev det en runda på stan igen, haha. fast med annis & matilduu denna gången;) satt på 4kök och snackade skit för det mesta, hihi. blev även ett besök på donken innan vi begav oss hemåt igen. väl hemma tog jag bara det luuugnt innan micke kom och gjorde min kvällis. hihih, mys ♥

ska vila en stund nu innan det är dags för matteplugg?! BUUU
pusspusspuss och puss

vill ha sommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmar. NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0