updddd


blev inget med mattepluggandet förut.. haha. förvånande va? :D känner mej så jäkla dålig.. men om en vecka då ska faktiskt ballis och jag ta tag i vår matte hade vi tänkt så det är nog lugna puckar som man brukar säga;)

i stället för matten tillbringade jag dagen i sängen tillsammans med jojo. hahahaha, roligaste på länge! tänka sig vad roligt man kan ha med en syster ibland alltså.. guppgupp

imorgon är det skola igen, inget man ser fram emot dock.. men med mina brudar brukar tiden ändå rulla på ganska bra så det ska vi nog klara av;)


slänger in en gammal bild från funkabotiden bara för det.. haha!

nu är det sängen som gäller.. godnattttt mina kära små läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0