100112

när jag kom hem efter skolan idag och skulle börja med rapporten kom jag på att jag självklart inte tog med alla papper hem.. så det var bara att ta bussen tillbaka och hämta dom. och inte nog med att jag glömt dom, dom låg inte äns i skåpet utan på? fattar inte vad som har hänt med mig, har aldrig varit så här slarvig & borta förut?! HAHA..

satte mig vid datan sen i alla fall för att för en gångs skull försöka få lite vettigt gjort men i stället slutade det med att jag satt här och lipade efter 2 och en halv timme utan att ha kommit någonstans.. gick åt pipan så att säga:( haha. får cpt! tur att min käraste syster kommer hem imorgon i alla fall.. hon har nämligen lovat att hjälpa mig lite;)

nu ska jag åka och handla lite med mamsi innan jag ska bort till ballus,
pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0