helgggggg

amen hallådär:D

tiden går alltid alldeles för fort när det är helg...

i fredags efter skolan tog jag det bara luugnt. micke kom en stund på kvällen innan det var nattinatti.

igår gick annis och jag en runda på stan.. som vanligt ungefär! vi älskar stan här i kalmar, speciellt alla roliga affärer & allt trevligt folk osv :D haha, SUGER. men vad annars gör man? slutade med att vi satte oss på fyra kök i alla fall, åt snickerskaka som jag gör hela da'n varje da' :D haha. resten av kvällen spenderades tillsammans med annus & ballus i ishallen, kollade hockey och de vettni;) fick se på två snygga mål till och med, wooh! hah

sedan skulle vi satt oss på corner en stund men när vi väl var inne i stan bestämde vi oss för att ta bussen hem igen, fröööös ihjäl & var lite för pömsiga! malin hängde med mig hem en stund och lite senare kom mickeemyra och gjorde mej lite sälle.. hahah(A)

tröttkepsen gick för ett tag sen så nu sitter jag här och dör, buuuh. tänker bara på min dumma rapportjävel som jag måste skriva klart (nästan) idag.. men innan dess får man saj kanske ett litet besök av ballanbus & lite senare ikvällisen blir det en långis med min annis ju :D wiho.

ser inte fram emot morgondagen & en hel vecka med skola. BLÄÄ! en resa till tajlandet hade suttit fint just nu måste jag säga, men redigt så bra har man det väll inte kanske.. får tänka på att det är sommar snart i stället;)

förövrigt har jag kommit på att det bästa man kan göra är att bara ta dagarna som dom kommer. det får bli lite som det blir liksooom, allt löser sig;)  just nu är jag GLAD och det är ju precis så jag vill ha det;) hiiiiiiiiih.

haha, fan vilket flummigt inlägg det blev;) menmen. nu måste jag kilaaaaaaa! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0