100131

igår blev det en tripp förbi IKEA på dagen med mina små päron, köpte ett nytt databord + en stol = gurremurre;) resten av dagen spenderades med micke. kollade snabba cash, sjukt bra film måste jag säga! rekommenderas starkt;) sedan åkte jw och jag hem till hans mami och kollade paradise och åt chibbe innan vi naannade.

kom hem lite innan ett idag, vilade en stundis innan annis och jag gick ut på långpromenad. inte skönt alls:( trodde vi skulle frysa ihjäl ärligt talat.. gick in på modehuset och IKEA en stundis och värmde oss lite innan vi fortsatte vår vandring hemåt igen, hihi.

just nu sitter jag här med tända ljus och fryser som bara den:(  ändå har jag både duntofflor, mjukis och mammas fleece på mej.. buhuu. vill inte bli sjukis ju!

ska ringa erren nu innan det blir wallander med systrarna mina, pussinussisen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0