100126

kom precis hem ifrån skolisen.. hihi, skönt! till min besvikelse såg jag dock igår innan jag skulle sussa att schemat på dexter hade ändrats.. så hade inte redigt lika lång sovmorgon imorse som jag hade hoppats på, menmen. började morgonen med en engelskalektion där vi inte gjorde någonting alls eftersom att vi inte hade någon lärare, sedan var det språk som stod på schemat.. haha, HATAR spanska. tror aldrig att jag är så bitter och negativ mot något som jag (och malin) är på dom lektionerna, uschuschusch. stackars lilla anshovis som får stå ut med oss säger jag bara(A) sedan hade vi matlagning på jenny med claudio :D ganska rrrruligt faktiskt! god mat och det med, weeei.

ska snart åka och handla lite godis med jojo och ballus innan det är dags för plugg.. något roligt i det tråkiga i alla fall;) haha.

pusssssspåkinden!


owl city
- fireflies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0