100121

igår var jag ledig hela dagen lååång, mitt i veckan och allt;) sånt uppskattas verkligen! försökte ta vara på det så gott jag kunde, hade tänkt att jag skulle sova lääänge men istället vaknade jag såklart tidigare än vad jag någonsin gör? haha, gutt. tog en lång morgonpromenad med erren innan syster och jag åkte en sväng förbi modehuset. fick med mej ett par finiga leggings hem faktiskt, trots att jag bara hade 30 kr kvar på kontot var jojo så snäll så hon la ut åt mej;) haha, inte varje daaaaog det inte. resten av kvällen spenderades hemma hos mitt goosi:)

imorse började dagen med sovmorgon & endast en lektion. känner att det är lite för bra i skolan just nu alltså.. haha. dock lite för mycket plugg kan man ju tycka. spelar ingen roll om man slutar vid kl 12 eller vid 4 för tiden går lika jäkla snabbt i vilket fall, har hur mycket som helst just nu. känns som om man inte hinner med något annat eller har något annat i huvudet än skolan.. usch!  imorgon ska vi lämna in ett arbete om "eu's fiskeripolitik" som ska vara på fyra sidor. inte okej! sen ska jag rätta till det sista på min rapport med (Y) förövrigt är jag helt slut just nu . . . hur jag nu kan vara det efter två timmar i skolan? haha

är nog bäst att sätta igång med samhällen nu, wish me luck;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0