-

kom nyss hem ifrån stan med malin.. har ätit lite och så där :D  måste bara berätta en rolig sak vi var med om också, eller vi tyckte det var roligt då i alla fall... haha.  när vi gick vid väskorna inne på åhléns och var på väg ut därifrån kollade jag ut och trodde att jag såg i syne först. såg en man med en hoppande liten råtta i koppel? sen så stannade han utanför systembolaget och pratade med alkisarna, han berättade att det var en chinchilla och så lyfte han upp råttan och vände den med bakdelen till alkisarna och sa "sååå, nu bits den nog inte ska ni se" så stod dom där och klappade den så gulligt. inte varje dag man ser en råtta i koppel :D hahaha, låter inte roligt alls nu men det hade vi i alla fall;)




är för trött idag känner jag, just nu speciellt kanske, sitter här och skrattar åt massa gamla dans&sjungvideosar på ballus och mig för tillfället.. HAHA.
tror nog att det är dags för en liten tupplur strax;) pusssssss



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahaha jag tyckte det var kul(Y) och sara, jag tror bestämt att det var en mink faktiskt;) kul var det iaf!:*

2010-01-19 @ 17:34:29
Postat av: Anonym

hahahahahaha jaaaa:D kom på det med sen att det nog måste ha varit deeeet;) pusssssssssss:*

2010-01-19 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0