100203



igår efter skolan träffade jag ballusen en stund. åt pizza & lite dodis, namnam! lite senare på kvällsingen kom min lilla plutt hem till mig. vi kollade paradisefinalen och myste liteee. ganska tråkigt dock att man redan visste innan vem som skulle vinna, menmen. vad ska man nu göra på måndag&tisdagkvällar tro? haha

just nu sitter jag här helt utslagen;)  micke gick för nästan två timmar sedan och jag har suttit här sen dess, varför jag nu har gjort det när jag har kunnat sova förstår jag icke.. ibland har man nog inte alla hästar hemma så att säga!

men nu ska jag gå och försöka få lite vettigt gjort innan jag ska ta bussen till skolan. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0