100227

hade en toppenkväll igår med min älsklingsmalin! började kvällen hos jonas & avslutade den på palace. kan inte säga så mycket mer än att kvällen var perfekt :D var ett bra tag sedan jag hade så roligt faktiskt, wihui. tack för det!

idag mår man lite som man förtjänar kanske. vaknade med en röd pussmun på min kind & med en sjukt svullen fot, haha. så det kan gååå;) men det är det värt. har varit på modehuset nästan hela dagen lång med malin och hennes mammi, gick en sväng förbi IKEA också för att äta lite smått men mådde bara illa.. usch. inte mycket som går ner i lilla magen så här dagen efter måste jag erkänna.

nu ska jag hoppa in i duschen tror jag minsann, sen får man väll se vart denna kvällen tar en. lite rajrajsi står som ett alternativ men vi får väll seeeee(H) sista dagen på lovet var fan igår kom jag på & på måndag börjar skolan igen.. INTE okej. detta lovet har inte varit okej någonstans förövrigt, förutom vissa undantag. buuhu! tänka sig vad allt kan förändras fort.. vill bara att allt ska vara som förut.

nehe slutbabblat från min sida nu(A)  ciaaaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0