100211

tjaaaaa.

kort skoldag idag som bara har bestått utav engelska & spanska. sjukt härligt! dock hade vi grammatikprov med hör&läsförståelse på engelskan men det gick nog finfint.. hoppas jag, haha. efter skolan blev det en liten tripp på stan. hittade lite finiga saker men kunde inte bestämma mig för vad så får bli att kolla det imorgon i stället.

förövrigt så är helgen mer välbehövd än välbehövligast. usch, är så trötttrötttrött på allt som har med skola & gå upp tidigt om mornarna att göra..  helgen kommer bli myyys. imorgon ska min ballis och jag göra stan, lördag blir det mys med baby & söndag blir det allahjärtansdagfirande med mannen själv, blixten i egen hög person;) haha. kan ju bara inte bli bättre..

nu väntar min engelskabok på mig, sedan john blund.. pussilipuss♥



gillllllllllllllllllllla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0