nattinatti

kom hem från mallan för ett tag sedan. har haft myskväll borta hos familjen johansson med taco, godis, let's dance & även lite datasittande för mig och ballan såklart ;) haha. mysig kvällis! dock blev kvällen inte alls som planerad, skulle egentligen varit hemma hos annis & på galej som vi sett fram emot hela veckan men med tanke på att jag fortfarande är sjuk och äter penicillin fick vi tyvärr skippa det idag:( lite tråkigt.. men det kommer fler helger! så som nästa till exempel, då jävlar ska det röjas har jag hört. hahaha malin.......

imorgon ska jag ta mej en lång sovmorgon har jag bestämt mig för i fall det var någon som ville veta;) sedan ska världens bästa balle och jag bänka oss på läktaren i ishallen för att kolla lite hockey. efter det ska jag träffa mickepickepluttt.


nehe mina kära läsare om jag skulle ta & krypa ner nu, är trött som en liten gnu (därav mitt finfina inlägg).
pusssssss♥



sixten&blixten i egna höga personer;) haha, fan vad töntig jag är nuuu.. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: malllsi

du är världens bästa<3 glöm aldrig det, lova lova lova mig(a):D med dig brevid sig kan en hockeymatch bli rooooligast! nana så gotttttt nu mitt lilla ♥ hahaa.

2010-02-20 @ 00:34:03
URL: http://maalinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0