don't tell me it's not worth fighting for

gårkvällen blev lyckad tillsammans med mina tjejor. började hemma hos bellsan där även ida, monzora och karro var. sen kom viktor, sebbe, jimmy, jonas, andreas och olle också. trrrrevligt! lite senare drog vi oss in mot stan där alla gick in någonstans förutom jag. haha, sugerrrr ju att vara minst:((( baaah.

idag har jag inte gjort ett skit förutom att firat min "lilla" syster som fyller hela 20 år:D hihi, grattisgrattis! dock fick hon inte vara med om det roligaste idag precis. hon skulle till systemet men så långt kom hon aldrig. en bil körde rakt in i henne när hon skulle svänga in på parkeringen så hon fick åka ambulans till sjukhuset:( men som tur var blev det inget alvarligt alls förutom bilen som blev mooos. uschusch.

nu ska jag göra mig iordning, sen bort till min lilla annis. äntligen! sedan ska jag träffa micke med. nu har jag brottom ser jag :O waah, PUSSSSSSSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0