100224

vaknade hemma hos min gosis imorse(A) fixade mig iordning lite snabbt sedan lämnade jag honom och gick in till stan för att möta upp ballan och erren. slutade med att jag bara träffade malin tillslut eftersom att erica var så seeeg , haha. efter en liten tripp på staden där vi inte hittade någonting tog vi oss vidare till hansa. blev dock bara handlat för ballan och inte för mig som är pankis några dagar till.. he -he.

nu sitter vi här i mitt rum och äter knäcke, mallan har redan lyckats smula ner hela jäkla sängen;) tror det börjar bli dags för oss att bege oss härifrån faktiskt... får väll se vad som hittas på! kan tänka mig att det slutar med att vi snart sitter på en buss in till stan för att checka läget lite;) haha. tjoflöööööööjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0